"Het snappen" is niet genoeg. Je moet het kunnen toepassen. Sterker nog, kennis die niet gebruikt wordt, leidt vaak tot overdenken. Het doel van de Academie is daarom niet om zoveel mogelijk te leren, maar om zoveel mogelijk te groeien!
Persoonlijke begeleiding, een positieve omgeving die je betrokken houdt en enkele simpele, maar super effectieve tools, zijn wat je daarvoor nodig hebt.(Geen talloze boeken of video's.)